Uchwała Nr XXVII/208/06

Rady Miejskiej w Dobrej

z dnia 29 września 2006 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu na 2006 rok

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. r 142, poz.1591 ze zmianami), art. 165, art.174, art. 184 ust. 1 i 2 pkt 1 oraz ustęp 3, art. 188 ust.2 pkt.1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. – o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zmianami)

Rada Miejska w Dobrej u c h w a l a, co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale nr XXII/171/05 z dnia 28 grudnia 2005 r. Rady Miejskiej w Dobrej w sprawie: budżetu gminy na 2006 r., zmienionej uchwałą Nr XXIII/186/06 Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 marca 2006 r., zarządzeniem Nr 6/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 marca 2006 r, uchwałą Nr XXIV/197/06  Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 27 kwietnia  2006 r., zarządzeniem Nr 7/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 25 maja 2006 r.,  uchwałą Nr XXVI/207/06  Rady Miejskiej w Dobrej z dnia 30 czerwca 2006 r., zarządzeniem Nr 19/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 lipca 2006r., zarządzeniem  Nr 23/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 30 sierpnia 2006r., zarządzeniem Nr 24/2006 Burmistrza Dobrej z dnia 31 sierpnia 2006r.

wprowadza się następujące zmiany:

 

1.             W § 1 uchwały kwotę dochodów w wysokości 10.163.257,71 zł w tym:

-              dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu        administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.513.986,00 zł,

zastępuje się kwotą w wysokości: 10.250.258,71 zł w tym:

-              dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu       administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.569.611,00 zł

 

2.             W § 2 uchwały kwotę wydatków w wysokości 11.244.995,71 zł  w tym:

-              wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych   zadań zleconych gminie ustawami w kwocie 1.513.986,00 zł,

zastępuje się kwotą w wysokości: 11.464.834,71 zł w tym:

-             wydatki na realizację zleconych zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami w kwocie  1.569.611,00 zł

 

3.     § 3 uchwały otrzymuje brzmienie ,Przychody i rozchody budżetu stanowi załącznik nr 3 do uchwały. Deficyt budżetu w kwocie 1.214.576,00 zł zostanie pokryty z zaciągniętych pożyczek i kredytów na rynku krajowym, natomiast kwotę 240.386,00 zł uzyskaną z dochodów oraz część wolnych środków jako nadwyżka środków pieniężnych na rachunku bieżącym budżetu gminy, wynikająca z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych w wysokości 132.838,00 zł przeznacza się na spłatę  kredytów i pożyczek w łącznej kwocie 373.224,00 zł”. Treść załącznika nr 3 do uchwały określa załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.

 

4.     Załącznik nr 9 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.

 

5.      W załączniku nr 1 do uchwały „Dochody budżetu na 2006 r.” wprowadza się następujące zmiany:

a)         zwiększa się plan dochodów budżetu o kwotę 95.401,00 zł tego:

b)           

Dochody – zadania własne

 

dz. 801

rozdz. 80101

§ 2020

o kwotę

-

4.500,00 zł

 

rozdz. 80195

§ 2030

o kwotę

-

7.820,00 zł

dz. 852

rozdz. 85295

§ 2030

o kwotę

-

19.056,00 zł

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz.  75109

§ 2010

o kwotę

-

31.125,00 

dz. 852

rozdz.  85212

§ 2010

o kwotę

-

32.900,00 

     

b)          zmniejsza się plan dochodów budżetu o kwotę 8.400,00 zł tego:

 

Dochody – zadania zlecone

 

dz. 852

rozdz.  85213

§ 2010

o kwotę

-

1.000,00 

dz. 852

rozdz.  85214

§ 2010

o kwotę

-

7.400,00 

 

 

6.      W załączniku Nr 2 do uchwały „Wydatki budżetu na 200 rok” wprowadza się następujące zmiany:

 

a)      zwiększa się plan wydatków budżetu o kwotę 228.239,00 zł z tego:

 

Wydatki - zadania własne

             

dz. 700

rozdz. 70005

§ 6050

o kwotę

-

74.200,00 zł

dz. 754

rozdz. 75412

§ 3030

o kwotę

-

450,00 zł

 

 

§ 4210

o kwotę

-

9.550,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 4300

o kwotę

-

4.500,00 zł

 

 

§ 6050

o kwotę

-

27.638,00 zł

 

rozdz. 80195

§ 4300

o kwotę

-

7.820,00 zł

dz. 852

rozdz. 85203

§ 4270

o kwotę

-

4.000,00 zł

 

rozdz. 85295

§ 3110

o kwotę

-

19.056,00 zł

dz. 900

rozdz. 90001

§ 6050

o kwotę

-

17.000,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

 

dz. 751

rozdz. 75109

§ 3030

o kwotę

-

18.860,00 

 

 

§ 4110

o kwotę

-

87,19 zł

 

 

§ 4170

o kwotę

-

4.866,00 

 

 

§ 4120

o kwotę

-

12,40 zł

 

 

§ 4210

o kwotę

-

3.151,41 

 

 

§ 4300

o kwotę

-

3.448,00 

 

 

§ 4410

o kwotę

-

700,00 zł

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

o kwotę

-

32.900,00 

 

b)       zmniejsza się plan wydatków budżetu o kwotę 8.400,00 z tego:

 

Wydatki - zadania zlecone

        

dz. 852

rozdz. 85213

§ 4130

o kwotę

-

 1.000,00 zł

 

rozdz. 85214

§ 3110

o kwotę

-

7.400,00 zł

 

c)       dokonuje się przeniesień między rozdziałami i paragrafami w ramach działu,

w następujący sposób:

Wydatki - zadania własne

 

dz. 700

rozdz. 70005

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

4.000,00 zł

dz. 750

rozdz. 75011

§ 4440

zmniejsza się o kwotę

-

0,25 zł

 

rozdz. 75023

§ 4210

§ 4440

zwiększa się o kwotę

zmniejsza się o kwotę

-

-

3.811,24 zł

3.810,99 zł

dz. 754 

rozdz. 75412

§ 4170

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

zwiększa się o kwotę

-

-

1.390,00 zł

1.390,00 zł

dz. 801

rozdz. 80101

§ 3240

zwiększa się o kwotę

-

200,00 zł

 

 

§ 4010

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

zmniejsza się o kwotę

-

-

55.158,00 zł

9.623,80 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

1.353,20 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

4.500,00 zł

 

 

§ 4270

zwiększa się o kwotę

-

338,00 zł

 

 

§ 4300

zwiększa się o kwotę

-

3.889,00 zł

 

 

§ 4430

zwiększa się o kwotę

-

73,00 zł

 

 

§ 6050

zwiększa się o kwotę

-

170.740,00 zł

 

wydatki na inwestycję „Rozbudowa budynku szkolnego – dobudowa szatni”  w ZSP w Dobrej

 

rozdz. 80104

§ 4010

zwiększa się o kwotę

-

1.358,00 zł

 

 

§ 4110

zwiększa się o kwotę

-

233,80 zł

 

 

§ 4120

zwiększa się o kwotę

-

33,20 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

1,00 zł

 

 

§ 4430

zwiększa się o kwotę

-

1,00 zł

 

rozdz. 80110

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

63.700,00 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

11.120,00 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

1.560,00 zł

 

 

§ 4270

zwiększa się o kwotę

-

528,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

528,00 zł

 

rozdz. 80146

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

100,00 zł

 

 

§ 4410

zwiększa się o kwotę

-

100,00 zł

dz. 852

rozdz. 85219

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

3.180,25 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

3.000,00 zł

 

 

§ 4440

zwiększa się o kwotę

-

180,25 zł

dz.854

rozdz. 85401

§ 3020

zmniejsza się o kwotę

-

1.001,00 zł

 

 

§ 4010

zmniejsza się o kwotę

-

32.400,00 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

5.660,00 zł

 

 

§ 4120

zmniejsza się o kwotę

-

790,00 zł

 

 

§ 4210

zwiększa się o kwotę

-

2.001,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

1.000,00 zł

 

rozdz. 85415

§ 3240

zmniejsza się o kwotę

-

4.000,00 zł

dz.900

rozdz. 90095

§ 4260

zwiększa się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

 

§ 4300

zmniejsza się o kwotę

-

2.000,00 zł

 

Wydatki - zadania zlecone

dz. 852

rozdz. 85212

§ 3110

zwiększa się o kwotę

-

864,80 zł

 

 

§ 4110

zmniejsza się o kwotę

-

3.544,80 zł

 

 

§ 4120

zwiększa się o kwotę

-

64,00 zł

 

 

§ 4170

zwiększa się o kwotę

-

2.616,00 zł

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Dobrej.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.